Marketing treści, czyli dzielenie się wiedzą to doskonała okazja do nawiązania relacji z nowymi klientami oraz pracownikami. Każda firma dysponuje doświadczeniem i wiedzą, zna praktyki branżowe. Te informacje mogą inspirować, mogą wspierać innych w rozwoju, mogą być też doskonałą okazją do nawiązania relacji z mediami.

Co więcej content marketing może skutecznie wspierać sprzedaż i realizację celów biznesowych. Nie musi być czasochłonny ani kosztochłonny.

 

Jeśli szukasz efektywnych rozwiązań marketingowych, przy korzystnym budżecie, to zapraszam do zaprojektowania badania, raportu rynkowego, treści, które wzbudzą zainteresowanie rynku.  (przykładowe raporty: Motywacje Młodych, Motywacje Menedżerów, Prognozy rekrutacji w sektorze finansowym)

 

Miałam okazję pracować przy wielu projektach branżowych, przeprowadzać ogólnopolskie badania, zdobywać i kompletować informacje na wybrany temat. A następnie publikować i promować treści, rozwiązaniami związane z badaniem oraz firmy i osoby zaangażowane w publikacje.

 

Zapraszam do kontaktu i rozmowy jak możemy efektywnie wykorzysta content marketing w Twoich działaniach promocyjnych.

 

Moje Przykładowe artykuły możesz obejrzeć na moich profilu na Linkedin.

i tu linki.

 

Jakie raporty ostatnio przygotowałam?

Linki do raportów dwóch trzech.