1

Budowanie marki pracodawcy. Jak projektować Candidate & Employee Experience oraz Eventy dla pracowników

  • Poszukujesz efektywnych metod komunikacji z obecnymi oraz potencjalnymi pracownikami?
  • Chcesz, aby młode talenty licznie i chętnie aplikowały na Twoje oferty pracy?
  • Stoisz przed wyzwaniem zwiększenia zaangażowania pracowników?
  • Chcesz, aby pracownicy byli ambasadorami Twojej marki?
  • Brakuje Ci uporządkowanego procesu on-boardingu?
  • Chcesz być widocznym w social media? na Linkedin’ie lub Facebook’u?

Dlaczego każdy pracodawca musi zadbać o employer branding?

Employer branding to kompleksowe działania, które przenikają dziś każdą sferę komunikacji i biznesu. Wpływ na markę pracodawcy ma wygląd ogłoszenia rekrutacyjnego, ale też personal branding menedżera, który rekrutuje. Opinia o pracodawcy powstaje nie tylko na podstawie tego, jak przyjmuje nowych pracowników, ale też jak angażuje i rozwija tych obecnych, oraz jak się rozstaje z pracownikami. Od kilku lat biznes dostrzega jak dużą szansą jest dobrze realizowany employer branding. Jak dużą wartość wnosi do firmy, jak wiele daje pracownikom. Ogranicza koszty retencji, zwiększa efektywność pracowników oraz ich zadowolenie z pracy. Przedkłada się też na sprzedaż usług i produktów, bo klienci chętniej kupują od szczęśliwych pracowników.

Dlaczego ze mną?

Posiadam wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów z obszaru employer brandingu dla pracodawców z różnych branż. Koordynowałam w Polsce dwa międzynarodowe projekty dla młodych talentów i pracodawców: konkurs GMC Poland oraz program Enactus.

Organizowałam wydarzenia, które łączyły kilka tysięcy osób rocznie, kilkudziesięciu pracodawców, doprowadzając do setek udanych rekrutacji, do zbudowania trwałych i angażujących relacji między pracownikami a pracodawcami.

Skontaktuj się ze mną, chętnie odpowiem na Twoje wyzwanie. Chętnie podzielę się swoją wiedzą, zainspiruję, jak również zrealizuję dla Ciebie działania employer brandingowe.

Chcesz poznać moje podejście do employer brandingu? Przeczytaj też wpis na blogu.

Zastanawiasz się czy lubię millenialsów? uwielbiam! Jestem znana w środowisku HR z tego, że lubię pokolenie Ygrek i często występuję w ich obronie, dowodząc, że jest to wspaniałe pełne potencjału i dobry intencji pokolenie. A określanie ich roszczeniowym jest niesprawiedliwe i nie wspiera budowaniu relacji i współpracy. Cenię ich za entuzjazm, to że chcą mieć wpływ, uczyć się na własnych błędach i kwestionować rzeczywistość. (wywiad w RP TV)